zaterdag 8 december 2012

Kerst

De griep heeft hier toegeslagen, grrrrrrrrrrrrrrr.  Kom ik donderdagochtend uit bed en voel ik me toch een potje akelig. Maar toch na wat aspirienes maar naar mijn werk. Dan te bedenken dat ik nog boodschappen moest doen omdat ik vrijdag jarig was. Verjaardag vieren moest naar mijn idee doorgaan toch??? dus gedaan gisteren op ibuprofen geleefd en vandaag is het nog niets beter pfffffffffffffffff. Heeft even tijd nodig zullen we maar zeggen.

Om de tijd een beetje door te komen ben ik maar eens even naar de Intratuin gegaan. Had eigenlijk nergens zin in, maar de kerstballen begonnen toch wel te lokken hahahaha.

Ik heb wat spulletjes gekocht om zelf iets leuks te creëren en dit wil ik hier ook maar even met jullie delen.


En dit is het geworden. Super wat heb ik toch met mijn snotterige hoofd even heerlijk zitten freubelen.
Nu de kerstboom nog maar daar heb ik mijn hulpjes voor haha. Mijn man en de kinderen vinden dat altijd zo leuk om te doen, dus die klus volgt zometeen ook nog.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden, iedereen een heel fijn weekend, liefs, Amarins


36 opmerkingen:

Petra zei

Heel mooi gemaakt Amarins!! Vind het knap dat je dit met een grieperig lichaam/hoofd nog voor elkaar krijgt!! Heel veel beterschap gewenst!! Liefs Petra

Hetty zei

Nog gefeliciteerd met jou verjaardag Amarins.
Wat leuke creaties,staat leuk voor het raam.
Griep ja het gaat er ontzettend rond,wens jou heel veel beterschap toe.
Ondanks de griep toch een leuk weekend.
Groetjes Hetty.

Lenie zei

Dat zijn prachtige vazen geworden Amarins. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Beterschap.

Groetjes Lenie

Paula zei

Mooi 'gefreubeld', Amarins. Het is er niet aan af te zien dat je je niet lekker voelde.
Veel beterschap en hopelijk heb je toch een lekker weekend.
Groetjes,
Paula

Kitty zei

Je zal je verjaardags kaart inmiddels wel gehad hebben maar ook hier nog Gefeliciteerd met je verjaardag.
Ook al ben je beroerd van de griep heb je toch iets heel leuks gemaakt wat is dat mooi zeg.
Ik moet nog beginnen met alles.
Ik wens je heel veel beterschap en een gezellig weekend.
Lieve groetjes Kitty

Marjanne zei

wat ziet dat er mooi uit! beterschap!!

Elisabeth M zei

Wat een super leuke creatie is dit geworden, balen dat je ziek bent maar als je echt ziek bent kan je je verjaardag toch later vieren?

Beterschap, en je mag hier ook wel komen versieren :)

jokie de beer zei

Dat ziet er prachtig uit Amarins. Ik heb ook twee weken lopen sukkelen, en maar hoesten en geen stem meer. Toch mezelf naar het werk gesleep. Maar nu na twee weken voel ik me gelukkig weer fit. En ook wij gaan dit weekend de boom neerzetten,
Sterkte nog even volhouden en dan voel je je weer toppie.
Groetjes joke

By Juut zei

ai griepje niet fijn, nog van harte proficiat en veel beterschap

Angélique zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Je kerstversiering ziet er heel sfeervol uit.
Heel veel beterschap!

Elfi zei

Dat heb je mooi in elkaar gefreubeld. Prachtig, nog gefeliciteerd trouwens met je verjaardag!

Riet zei

Hey Amarins, gefeliciteerd met je verjaardag. Balen dat je je zo beroerd voelde. Nu lekker uitzieken en genieten van je mooie kerstcreatie! Groetjes van Riet

Mariette zei

Dat ziet er heel gezellig uit, erg origineel gedaan! Sterkte met je grieperigheid, hopelijk ben je weer snel helemaal de oude! Groetjes, Mariëtte

Ann zei

Ik vind het een leuk bloemstuk geworden. Vooral 's avonds zal het mooi zijn met die lichtjes erin.
Je hebt ook mooie zijbalken! Echt aangepast aan het seizoen. Hoe doe je dat toch?
Groetjes,
Ann

Ann zei

Ik vind het een mooi bloemstuk geworden dat vooral heel leuk staat - zeker 's avonds!
Ook je zijbalken vind ik echt aangepast aan het seizoen. Hoe doe je dat toch? Zelf heb ik dat al geprobeerd maar zonder succes.
Groetjes,
Ann

Klaske v.d Bij zei

SUPER!!!, wat een leuk kerststuk heb je gemaakt..
Als nog gefeliciteerd met je verjaardag en hoop dat je ondanks de griep nog een leuke dag heb gehad..

Liefs Klaske

Hannie zei

Ondanks dat je niet fit bent heb je toch 2 mooie creaties in je vensterbank staan!

Liefs Hannie en beterschap

1968deWinkel zei

Bij mij hielp geen pil helaas, maar ben aan betere hand. sterkte, fijne verjaardag en je hebt ondanks je snotterhoofd leuke potten gemaakt! groetjes Paula

Tineke zei

Dat ziet er heel gezellig uit Amarins.
Beterschap gewenst.
groetjes Tineke

By Ieke zei

Ik vind dat je een heel mooi, twee hele mooie, kunstwerken hebt gefreubeld.

KidzCreaties zei

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ten tweede veel beterschap. Is niet fijn om met deze dagen ziek te zijn.
Maar je hebt je tijd goed kunnen besteden, zo te zien. Ziet er gezellig uit.
Groetjes Kamala

Marguerite zei

Dit was mij niet gelukt met een grieperig hoofd denk ik! Ik heb de griepprik gehad dus ik hoop dat ik er geen last van krijg. Al hoor je om je heen iedereen hoesten en proesten.
Heb je een fijne verjaardag gehad? Lekker verwend?
Groetjes Marguerite
Morgen ook maar de kerstspullen van zolder af halen.

Riet zei

Prachtig staat het Amarins.
Gezellig deze tijd altijd.
Meis beterschap.

Liefs Riet.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Joze zei

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag, hele mooie kerstfreubels heb je gemaakt met je wattenhoofd. Knap hoor, hier is mijn dochter geweest om de boom op te zetten, heb nog steeds een ongenode gast op bezoek meneer M. Ga proberen morgen iets op mijn blog te zetten.

Ik wens jou en je hele gezon hele fijne kerstdagen toe.

Liefs Joze

Marion zei

Staat zo mooi. Ook hier de griep toegeslagen. Ik ben niet blij. Alsnog gefeliciteerd. Lieve groetjes van Marion.

Johanna Faber zei

Beterschap
Fijne zondag gr Joke

Pauline zei

Duik jij eens lekker je bed in!!
Hee, en gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Dat is me helemaal ontgaan, sorry!
rust maar lekker uit onder je kerstboom,

groetjes Pauline

Anoniem zei

Hey Amarins,

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent op dezelfde dag jarig als onze oudste zoon! Wat een mooi bloemstuk heb je gemaakt. Een plaatje!! Vanuit Damwald van harte beterschap toegewenst.
Groetjes van Rommy

Michelle zei

Leuk gemaakt, altijd mooi zelfgemaakte kerst creaties.
Ik hoop dat je snel weer opknapt!

Liefs Michelle

Wendy zei

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat heb je een prachtige kerstgratificatie gemaakt schitterend.

Beterschap.

Groetjes Wendy

Bea`s Karten Atelier zei

Das sieht wunderschön aus Amarins und ich wünsche Dir gute Besserung.
Einen schönen 2. Advent wünscht Bea/Mara

Ansje zei

PRACHTIG en stijlvol gemaakt!! Groetjes Ansje

Rita Janssen zei

Ziek en toch zoiets moois nog gemaakt Amarins, hoe doe je dat? Ongelooflijk mooi geworden, ze komen precies uit de winkel, je kan misschien gaan solliciteren???
Beterschap voor iedereen daar.
Groetjes, rita.

olifantje68 zei

Wat ben je toch weer lekker creatief, mooi hoor
En beterschap voor je, dat je maar gauw mag opknappen
groetjes Annie

Tania zei

Van harte beterschap en beste wensen met je verjaardag!

Josee zei

oooo geweldiggggg
alleen 1 tip voor jou lieverd
ze staan bij mij namelijk mooier whahahahaha
knuffffffffffffffffffffffff