woensdag 2 januari 2013

Update 5

Mijn eerste berichtje van 2013! Ik heb nog een paar daagjes vakantie, dus heerlijk nog even omrommelen en met de kids wat leuks doen. En tussendoor natuurlijk wat haken en borduren.
Hierbij weer even een nieuwe update van mijn Dimensions. Het katje heeft inmiddels al de vogeltjes om haar heen verzameld.


Eigenlijk hoop ik dat ik deze week dit projectje kan afronden. Ik hoef alleen aan de bovenkant nog wat takken en sneeuw te maken. En de stiksteekjes moeten er nog op, maar dit zijn er eigenlijk niet zo heel veel. (ik nu trouwens dat er op het vogeltje rechtsboven een restdraadje is blijven hangen haha).

Binnenkort hoop ik jullie ook de uiltjes te laten zien, heb er een aantal als kadootje gehaakt, moet ze nog even inelkaar zetten en dan krijgen jullie ze ook te zien. En mijn volgende haakproject ligt al weer te wachten, maar wat dat is.................................  dat zien jullie vanzelf haha.
Iedereen een hele fijne dag, liefs, Amarins

33 opmerkingen:

Nanske zei

Geniet maar van je vrije dagen en je werkje is reuze opgeschoten!
Het word zo mooi...
Deze staat ( door jou inspiratie) toch ook op m'n lijstje ,hoor!
Groetjes,nanske

Linda Knowles zei

Het ziet er geweldig uit, heel mooi!

olifantje68 zei

Wat word ie toch mooi
lekker nog even genieten van je paar daagjes vrij
groetjes annie

Pauline zei

Wat een schattig werkje!

Virpi zei

Looks lovely!

Wendy zei

lekker, een paar daagjes vrij !
wat een heerlijke manier om het nieuwe jaar te beginnen !

Rita zei

Geniet nog maar even van je vrije dagen want voor je het weet moet je er weer tegen aan. Mooi wordt je borduur project zag. Groetjes Rita.

Angélique zei

Ah, wat wordt het een leuk borduurwerk! Ik ben wel benieuwd naar de uiltjes, maar zeker ook naar je nieuwe haakproject.
Geniet nog van het laatste stukje vakantie!

Verona zei

Ziet er heel mooi uit. Je gaat wel heel snel.

Elisa M zei

Geniet heerlijk van je vrije dagen, je borduurwerkje komt het iedergeval ten goede. Prachtig

jokie de beer zei

Oh wat wordt het mooi Amarins, echt prachtig.
Hoop dat je meer handwerken kunt in je vrije dagen als ik. Had twee weken vrij maar is niets uit mijn handen gekomen. En nu weer aan het werk.
Groetjes joke

Nurdan Kanber zei

This work looks amazing.
I loved its pattern and colours.
Very well done!

Wishing you a very happy New Year!
Greetings

Tania zei

Wow, wat ga je snel! Ben al benieuwd naar het volgende.

Annie Kingma.Bonnema zei

Het ziet er mooi uit, en je gaat vlug hoor.
Groetnis Annie

Hetty zei

Dat ziet er geweldig mooi uit.
Groetjes Hetty.

Paula van der Zwaan zei

Lekker hoor, nog een paar vrije dagen. Voor mij was de pret voorbij vandaag (maar ik heb een leuke baan hoor, dus ik ben niet zielig :-))
Je borduurwerk wordt prachtig. Maar de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst hè, zeker als er een nieuw project naar je ligt te lonken.
Geniet nog maar lekker van je vrije dagen.
Liefs,
Paula

By Ieke zei

Wat een schat van een katje!

Janna zei

Wow, wat is hij mooi!

Marguerite zei

Je hebt de vaart er lekker in zeg!! Vergeet je niet naar bed te gaan, hoort er ook bij hoor!
Hij wordt hartstikke leuk.
Groetjes Marguerite

Elza zei

Het wordt wel een schatje hoor.
Groetjes. Elza.

Marijke zei

Wat een pracht van een borduurwerk!
Super!
groetjes van Marijke

Michelle zei

Ziet er erg leuk uit, viel me nu pas op dat dit katje erg veel op die van mij lijkt. ( Christmas Kittens Ornament)
Geniet nog lekker van je vrije dagen..

Lenie zei

Wat wordt deze mooi Amarins. Zo lief.

Groetjes Lenie

ellentje007 zei

Hallo Amarins,

je schiet goed op!
wat heb je veel volgers, heb zoveel volgers niet op mijn blogje.

Groetjes,
Ellen

Betsy zei

Wat wordt dit toch mooi! Zo'n lief tafereeltje met de poes en de vogels. Je ziet het zo in het echt voor je...
Lekker om nog een paar dagen vrij te zijn. Geniet er van samen met de kinderen!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Moos zei

Wow meis wat wordt dat prachtig zeg!

Bea`s Karten Atelier zei

WOW Amarins, das ist eine fantastisch schöne Arbeit...Kompliment und liebe Grüsse von Bea/Mara

By Juut zei

Mooi, lief borduurwerk

Desirée zei

Wat heb je dit snel geborduurd zeg, het ziet er schattig uit.

jaimie zei

Hallo Amarins,

Och ség, dit handwerkje is zo lief met dat poesje !!

Groetjes, Jaimie

Aafke zei

Wat ga je snel! Het wordt heel erg mooi. Ik krijg ook zin om dit patroon te gaan maken, maar ja ik heb al twee poezenwerkjes van Dimensions. Waarvan er één al jaren in de kast ligt, omdat ik met zoveel tegelijk bezig ben.
Groetjes Aafke

Aafke zei

Wat ga je snel! Het wordt heel erg mooi. Ik krijg ook zin om dit patroon te gaan maken, maar ja ik heb al twee poezenwerkjes van Dimensions. Waarvan er één al jaren in de kast ligt, omdat ik met zoveel tegelijk bezig ben.
Groetjes Aafke

Tanja zei

Hoi Amarins,

jij hebt nog steeds wondernaalden zie ik.
Wat ga je toch altijd snel.
Het wordt prachtig.en de uiltjes zijn
schattig.
Groetjes,
Tanja